Klantenservice

Online bestellen

Bij Haag  & Heg besteld u uw planten heel eenvoudig. U bepaald welke plantensoort/haagsoort u wilt en u kunt direct bepalen  welke hoogte u zou willen en hoeveel meter u nodig heeft. Wij hebben een unieke manier van bestellen ontwikkeld waardoor u heel snel duidelijk heeft betreft product, prijs, formaat en plantvorm welke haag het best bij u past. 

Wanneer u een keuze heeft gemaakt drukt u op bestellen. U kunt nu in uw winkelwagen zien welke producten u zojuist heeft geselecteerd. U kunt hier nog uw bestelling wijzigen indien dat wenselijk is. Daarnaast kunt u ook een bestelling toevoegen. Bijvoorbeeld het plantpakket. Als u, uw bestelling definitief wilt maken, kunt u doorklikken om de verzendgegevens in te vullen. Op basis van de bestelling en uw afleveradres worden de transportkosten automatisch berekend. Als u akkoord bent met het totaaloverzicht kiest u voor afrekenen. U krijgt een scherm waarbij u kunt kiezen uit meerdere betaalopties. U kiest 1 van deze betaalopties en daarna zorgen wij er voor dat uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u wordt afgeleverd.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Haag&Heg vindt het belangrijk dat je veilig kunt betalen op de door jou gewenste manier:

  • IDEAL: online betalen via uw eigen bank
  • Creditcard
  • Vooruitbetaling via bank of acceptgiro
  • Achteraf betalen met Klarna (+€1,95 administratiekosten)

 

Bezorgen

Wat betaal ik aan verzendkosten bij Haag&Heg?

Bij Haag&Heg hebben wij kwaliteit hoog in het vaandel staan! Om deze kwaliteit te behouden is het net als bij groenten en fruit erg belangrijk om ervoor te zorgen dat de producten vers en op de juiste manier geleverd worden. Onze producten worden daarom door geïnstrueerde chauffeurs aan huis bezorgd. De kosten hiervan vind je terug in het besteloverzicht. Tevens geven wij op onze website duidelijk aan wanneer de bestelling gratis bij je bezorgd wordt!

Bij ons gelden de volgende verzendtarieven:

  • 0,00-150 euro: €29,95
  • 150-250 euro: € 19,95
  • 250-350 euro: € 9,95
  • Vanaf € 350,00 gratis verzonden

 

Afhalen

Indien u wilt afhalen is dat mogelijk op de twee volgende locaties:

  • Kanaalweg 85 8171 LS VAASSEN
  • De Kuil 27a 5071 RH UDENHOUT

 

Levercondities

Hoe en wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Om de versheid van onze producten te kunnen garanderen blijven deze op de kwekerij staan tot op het moment dat je deze van ons wilt ontvangen. Om uw bestelling met zorg en in goede kwaliteit te verwerken rekenen wij een levertermijn van maximaal 4 werkdagen. Om ervoor te zorgen dat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan en je bestelling op een voor jou gewenste dag wordt geleverd, kun je in ons ordersysteem de voorkeursdatum aangeven waarop jij de producten wilt ontvangen. Na ontvangst zullen wij ons uiterste best doen om jouw bestelling op deze voorkeursdatum aan huis te bezorgen. Dit gebeurt door middel van onze speciaal hiervoor geïnstrueerde transporteur.

Leveren jullie mijn bestelling tot in de tuin?

Onze chauffeurs hebben het beste met je voor! In overleg kan de chauffeur het pakket op de door jou gewenste plaats neerzetten, mits deze plaats verhard is, een ruime doorgang heeft en de chauffeur met zijn transportmiddelen geen schade aan omgeving of ondergrond zal aanbrengen. Natuurlijk denken we ook hierin graag mee. Als je vragen hebt met betrekking tot de levering van een bestelling horen wij dit natuurlijk graag!

Levering waddeneilanden

Levering op de waddeneilanden is mogelijk, maar dit geschiedt wel in overleg. Er zijn mogelijk andere bezorgmomenten of andere bezorgkosten aan verbonden. 

Verzending en retouren

Bezorging in Nederland, Duitsland en België wordt verzorgd door DHL. Je ontvangt direct na de verzending van ons een track en trace nummer, hiermee kun je online je bestelling volgen. Wanneer je bij bezorging van je bestelling niet thuis bent zal de volgende dag het pakket nogmaals worden aangeboden. Daarna kun je het pakket afhalen bij het voor jouw dichtstbijzijnde DHL afhaalpunt. Tevens ontvang je na de eerste aanbiedingspoging een code, hiermee kun je via de site van DHL de gewenste afleverdag en bezorgadres wijzigen. In België wordt het pakket zelfs 3x aangeboden, hier zijn geen afhaalpunten.

Levertijd

Omdat je te maken hebt met de aankoop van levende producten en deze vers uit de grond geraapt moeten worden is de pickingstijd langer dan dat er een doos uit de magazijnstelling moet worden gehaald. Wij streven er zoveel mogelijk naar om binnen 48 uur op werkdagen uw planten te rapen uit de grond, waarna het afgestuurd kan worden. Houdt u rekening bij de bestelling met deze extra tijd.

 

Retourneren & ruilen

Zichttermijn & retourregels

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, je artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in de winkel doet, tenzij anders vermeld.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is. Hiermee bedoelen we wanneer het pakket door jou of door een derde (bijv. je buren) in ontvangst is genomen.

Hoe kun je gebruik maken van je herroepingsrecht?

  • Neem contact op met onze klantenservice via e-mail of telefonisch
  • Je ontvangt een e-mail met een bevestiging van de retouraanvraag, een retourformulier en een RET-nummer. 

Je kunt het artikel alleen terug sturen als:

  • het artikel compleet is
  • het artikel niet beschadigd of kapot is (in originele staat)
  • het product voorzien is van een geldig aankoopbewijs
  • De wortels van de plant mogen niet zijn blootgesteld aan zonlicht en niet langer dan 3 dagen zonder grond

Artikelen die niet retour gezonden kunnen worden:

- Cadeaubonnen of andere tegoeden 

Betaalverplichting

Door gebruik te maken van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting. Je dient wel binnen de gestelde termijn te betalen. Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan of heb je met IDEAL betaald, dan storten wij het te verrekenen bedrag binnen 14 dagen op je rekening terug.

Wanneer je een bestelling naar ons retour stuurt betaal je zelf de retourkosten. Je stuurt het product naar een antwoordnummer, dit houdt in dat je de verzendkosten niet zelf hoeft voor te schieten.

Retourneren en terugbetalen

Voor een snelle en goede verwerking van je retourbestelling is het volgende van belang:

  • Neem contact op met de klantenservice dit kan telefonisch of via een e-mail
  • Voeg het volledig ingevulde retourformulier bij (deze ontvang je van de klantenservice)
  • Verpak je bestelling goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt
  • Stuur het retourpakket op naar ons antwoordnummer, je hoeft dus geen bedrag voor te schieten. 


Let op: Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace code goed. 

  • het artikel compleet is
  • het artikel niet beschadigd of kapot is (in originele staat)
  • het product voorzien is van een geldig aankoopbewijs
  • De wortels van de plant mogen niet zijn blootgesteld aan zonlicht en niet langer dan 3 dagen zonder grond

Indien je bestelling niet voldoet aan bovenstaande eisen, dan zullen wij contact met je opnemen voor een passende oplossing. Tegoeden ontstaan door het verzilveren van een kortingscode worden weer in de vorm van een kortingscode uitbetaald.

 Ruilen

Het omruilen van producten is niet mogelijk. Mocht je een nieuwe bestelling willen plaatsen dan adviseren wij als gewenste afhandeling te kiezen voor een kortingscode. De kortingscode blijft voor onbepaalde tijd houdbaar en kan worden gebruikt bij een volgende bestelling. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Retourkosten

De verzendkosten voor het retour sturen van je bestelling zijn voor eigen rekening (€3,50 per retourzending) voor uitzonderingen zie kopje geen verzendkosten. Wanneer een artikel geruild moet worden door een fout van ons, dan zijn de kosten voor retour voor onze rekening.

Geen verzendkosten

Voor onderstaande uitzonderingen hoef je geen verzendkosten te betalen:

  • Het verkeerde product is geleverd
  • Het pakket is verkeerd geleverd
  • Het product is kapot bij aankomst

Modelformulier

Je kunt ook door middel van het modelformulier aangeven dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Je bent hier niet toe verplicht, want ook zonder formulier geldt het herroepingsrecht. 

  

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht, laat het ons weten en wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met u op om samen met u naar een oplossing te zoeken. U kunt uw klacht aangeven door het onderstaande formulier in te vullen.

  • Naam :
  • Adres :
  • Telefoonnr.:
  • Emailadres:
  • Open veld:
  • verstuurd

 

Klantenservice

Heeft u hulp nodig bij het bestelling maak dan gebruik van onze chatfunctie of kijk bij meest gestelde vragen. U kunt ons ook mailen. Wij zorgen ervoor dat u op werkdagen binnen 24 uur een reactie krijgt. Ook zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 8-17.00 uur.

Heb je nog vragen over de bezorging of betaling? Stuur ons dan gerust een bericht of bel ons op 085-4895523. 

 

 

 

 

 

Bel mij terug
Bel mij terug
Wij bellen u zo snel mogelijk terug! U kunt ons ook bereiken via 085-4895523.
* Verplichte velden